دفتر مرکزی: 66097851 | مرکز تعمیرات: 66097859 | شعبه شرق: 77978135 | شعبه هفت تیر: 88836102 | شعبه جنوب: 55300568 | شعبه غرب: 44153186 | شعبه شمال: 26721443 | شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

کودکان و آبسردکن

سلامت کودکان و آبسردکن

در ذیل مقاله با سوالاتی پیرامون سلامت کودکان و آبسردکن مواجه شدیم. اما نکته‌ی مهم این است که با توجه به اینکه سطح چاقی دوران کودکی در سراسر جهان به بالاترین حد خود رسیده است، مهم این است که اکنون برای کمک به پیشگیری از چاقی در نسل‌های آینده اقدامی انجام دهیم. با توجه به مطالعات انجام شده، چاقی دوران کودکی آنقدر جدی شده است که اکنون به یک نگرانی برای سلامت عمومی تبدیل شده است.

کودکان کم تحرک می‌شوند و بیشتر غذا می‌خورند، که مطمئناً باعث ایجاد یک سبک زندگی ناسالم می‌شود. پس ما بر آن شدیم تا قبل از توضیح سلامت کودکان و آبسردکن شمارا تشویق کنیم که کودکان را به استفاده از آبسردکن و نوشیدن آب تشویق کنید نه نوشابه‌های رنگی و چاق کننده. چاقی می‌تواند اثرات مخرب زیادی بر روی کودکان داشته باشد، اولین مواردی که نشان می‌دهد معمولا حضور اثار مخرب شخصیتی و احساسی برایشان رخ می‌دهد. بچه‌ی چاق بودن در مدرسه هرگز برای عزت نفس خوب نیست. همچنین در مدارس خطر دیگری سلامت کودکتان را تهدید می‌کند؛ بدلیل استفاده‌ی مکرر صدها دانش‌آموز از آبسردکن‌ها، نیاز است تا در بازه‌های زمانی کوتاه‌تری آن‌ها را سرویس و نظافت کنید.

کودکان و آبسردکن در مدرسه

تغذیه‌ی کودکان و آبسردکن

معمولاً توسط سایر کودکان به دلیل وزنشان مورد تمسخر و اذیت قرار می‌گیرند. آسیبی که در دوران مدرسه وارد شده است معمولاً تا آخر عمر با کودک باقی می‌ماند. با این حال، این فقط زخم عاطفی نیست که کودک باید با آن دست و پنجه نرم کند، شرایط بسیار بیشتری وجود دارد که اگر چاقی در روزهای جوانی درمان نشود، در آینده در زندگی به دنبال خواهد داشت. اینها شامل برخی از بیماری‌های بسیار خطرناک مانند دیابت، بیماری قلبی و حتی سرطان است. از بین بردن چاقی دوران کودکی در مراحل اولیه به کودک کمک می‌کند تا بدون مشکلات عاطفی و جسمی که در صورت تداوم چاقی در دوران بلوغ با آن دست و پنجه نرم می‌کند، رشد کند.

بنابراین چگونه می توانید مطمئن شوید که فرزندتان به عنوان یک آمار چاقی دیگر شناخته نمی‌شود؟ اولین کاری که باید انجام دهید این است که اطمینان حاصل کنید که آن‌ها در مورد غذاهای خوب و بد آموزش دیده‌اند. آن‌ها باید بدانند که خوردن کیک و شیرینی باعث افزایش وزن می‌شود اما خوردن هویج نه. مطمئن شوید که کودکان را از همه شیرینی‌ها محروم نمی‌کنید، آنها هنوز بچه هستند، اما به سادگی تأکید کنید که می‌توانند این نوع غذاها را به عنوان یک غذای خاص و نه هر روز مصرف کنند. مهمتر از همه باید آن‌ها را تشویق کنید که آب زیادی بنوشند.

ورزش کودکان و آبسردکن

کودکان در طول دوران تحصیلی در تیم‌های ورزشی مکررا انتخاب می‌شوند و نوشیدن آب بعد از تمرین بسیار برای بدن لازم است. چراکه نوشیدن آب به جایگزینی آب سالم و تمیز برای کمک به تعریق بیشتر پوست مفید است. حضور یک آبسردکن در رختکن سالن ورزشی مدرسه امری ضروری است.

نوشیدن آب در سلامت کودکان

نوشیدن آب سالم و گوارا از آبسردکن‌ها برای بدن در حال رشد کودکان ما ضروری است. در واقع نوشیدن آب سالم برای رشد کودکان به دلایل زیادی مفید است. بنابراین کودکان را تشویق کنید به جای نوشیدنی‌های گازدار مانند کوکاکولا یا لیموناد آب بنوشند.

حذف نوشیدنی‌های حاوی قند به کاهش مصرف قند کودکان کمک می‌کند. همچنین از مبتلا شدن به بیماری‌هایی نظیر دیابت آن‌ها را حفظ می‌کند. نوشابه های گازدار حاوی قند هستند و گاز و قند آن‌ها برای دندان‌ها بسیار مضر هستند. اگر بتوانید فرزندتان را مجبور کنید که چیزی جز شیر و آب ننوشد، یک ماه عقب افتادگی نوبت‌ها در دندانپزشکی‌ها کمتر خواهد شد!

وجود آبسردکن در خانه مطمئنا به شما در نبرد بین آب و نوشیدنی‌های گازدار کمک می‌کند. با استفاده از آبسردکن خانگی، کودکان به جای رفتن به سمت یخچال علاقه بیشتری به خارج کردن و نوشیدن آب از آبسردکن خواهند داشت.

نوزادان و آبسردکن

سوالاتی پیرامون آبسردکن و کودکان

در ادامه‌ی این مقاله‌ی کودکان و آبسردکن به پاسخ سوالات برخی از شما عزیزان درباره‌ی خطر سلامت کودکان با استفاده از آبسردکن می‌پردازیم.

قفل کودک آبسردکن

چگونه آبسردکن را مناسب کودک کنیم؟

در اینجا پنج نکته برای محافظت از دستگاه آبسردکن با آب سرد و گرم فوری برای کودکان آورده شده است.

  • آب سرد و گرم فوری خود را دور از دسترس قرار دهید.
  • قفل ایمنی یا قفل ضد کودک آب گرم را فعال نگاه دارید. اگر خراب بود فورا از خدمات تعمیر آبسردکن استفاده کنید.
  • فقط از آب فیلتر شده یا تصفیه شده در آبسردکن خود استفاده کنید.
  • اطراف آبسردکن خود را تمیز و پاکیزه نگه دارید.
  • از نگهداری، سرویس و نظافت آبسردکن خود اطمینان حاصل کنید.

آیا نوشیدن آب از آبسردکن برای کودک امن است؟

هرچه آبسردکن در فضای باز باشد، بیشتر مستعد آلودگی است. بنابراین میکروارگانیسم‌هایی مانند باکتری‌ها می‌توانند نه تنها از آب، بلکه از هوا و از دست‌ها یا وسایلی که برای کار با آبسردکن استفاده می‌شوند، به وجود بیایند. هر نقطه قرار گرفتن در معرض و سطح لمس بالا یک خطر بالقوه است. ما به مدارس پیشنهاد می‌کنیم که همواره به نظافت آبسردکن خود اهمیت دهند و یا از خدمات ما برای نظاف آبسردکن بهره گیرند.

آیا آبسردکن‌های مدارس بهداشتی هستند؟

جالب است بدانید؛ باکتری‌ها می‌توانند به راحتی در آبسردکن بدون سرویس و نظافت رشد کنند. بنابراین نوشیدن آب از آن برای انسان توصیه نمی‌شود. همچنین میکروب‌ها را می‌توان روی دسته‌ها یا شیرهای توزیع آب و همچنین سطوح خارجی که گرد و غبار در آن‌ها نشست می‌کند پیدا کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *