دفتر مرکزی: 66097851 | مرکز تعمیرات: 66097859 | شعبه شرق: 77978135 | شعبه هفت تیر: 88836102 | شعبه جنوب: 55300568 | شعبه غرب: 44153186 | شعبه شمال: 26721443 | شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

برتری آبسردکن به آب معدنی

آبسردکن یا بطری آب معدنی

خوب، به دلایل زیادی آبسردکن‌ها بسیار بهتر از بطری‌های آب در نظر گرفته می‌شوند، بسیاری از مردم به دلیل راحتی و کوچک بودن آب معدنی، هنوز به سمت بطری‌های آب قابل حمل کوچک روی می‌آورند. اما در این مقاله مزیت آبسردکن  را بررسی خواهیم کرد. چرا این پست را نوشتیم؟ پاسخ این است که ما در زندگی روزمره استفاده بیشتر از آب معدنی نسبت به آبسردکن داریم.

برتری مزیت آبسردکن

چرا آب معدنی

بطری‌های آب را می‌توان در حال حرکت برد و نوشیدن از آن سریع و ساده است. با این حال، جدا از راحتی‌ای که ارائه می‌دهد، عوامل زیادی در این مقوله نقش دارند، از جمله این واقعیت که بیشتر بطری‌های آب از پلاستیک ساخته شده‌اند. بنابراین، بطری‌های آب یکی از محصولات شماره یک در نظر گرفته می‌شوند که به آلودگی پلاستیکی در اقیانوس‌ها کمک می‌کنند، زیرا بیشتر مردم پس از استفاده، بطری‌های آب خود را بازیافت نمی‌کنند.

از طرف دیگر آبسردکن، روشی آسان برای مصرف آب برای اقشاری چون خانوارها و محیط‌های اداری ارائه کرده است. از آنجایی که انواع مختلف آبسردکن برای پذیرایی از تعداد زیادی از مردم نیز عالی هستند، راه حل مناسبی برای پذیرایی از بسیاری از افراد به طور همزمان، ارائه می‌دهد.

با توجه به اینکه دستگاه‌های آبسردکن نیز گزینه‌ای برای آب سرد یا گرم به طور هم زمان در اختیار شما قرار می‌دهند، به عنوان یک ابزار بسیار مفید در هر شرایطی کارا است. جدای از اینکه باید گه‌گاه آن را تمیز کنید، دلیلی وجود ندارد که بطری‌های پلاستیکی آب را به جای آبسردکن‌هایی با آب یخ انتخاب کنید، علاوه بر فاکتور راحتی‌ای که آبسردکن دارد.

بطری‌های 18.9 لیتری آبسردکن بزرگ هستند و مانند بطری‌های آب پلاستیکی کوچک قابل حمل در اقیانوس قرار نمی‌گیرند. این بطری‌های بزرگ آبسردکن نیز قابل بازیافت هستند. علاوه بر این اگر شما از آبسردکن‌های متصل شونده به لوله کشی استفاده کنید دیگر خبری از بطری‌های حجیم و سنگین هم نخواهد بود.

خرید آب معدنی اشتباه است

از دیگر برتری آبسردکن این است که: جدا از اینکه بطری‌های آب از پلاستیک ساخته می‌شوند. همانطور که گفتیم برای محیط زیست بسیار مضر است. تولید آب بطری نیز مقدار زیادی انرژی و سوخت می‌گیرد که می‌توانست برای چیز دیگری استفاده شود. پس دومین مورد را بخاطر می‌سپاریم؛ برای تولید مقادیر زیادی بطری آب معدنی که در حال حاضر در جهان امروز تولید می‌شود، انرژی زیادی لازم است.

در نظر داشته باشید که سالانه بیش از 1 میلیارد پلاستیک بطری شده که به مکان‌های دفن زباله می‌رسد قابل بازیافت هستند ولی در عین حال بازیافت نمی‌شوند، فکر بسیار ترسناکی است.

علاوه بر کمک به محیط زیست در خرید و نگهداری آبسردکن، می‌توانید در هزینه‌های زیادی نیز صرفه جویی کنید که هم به نفع شما و هم به نفع محیط زیست شما است.

4 مزیت آبسردکن در زندگی روزمره

  1. دستگاه‌های توزیع کننده آب به عنوان مکمل‌های مفید برای خانه یا محل کار شما استفاده می‌شوند و می‌توانند پاسخ به نیازهای زیادی را برآورده کنند که می‌تواند برای زندگی روزمره شما نیز مفید باشد.
  2. یک دستگاه توزیع کننده آب در محیط‌های کاری کمک می‌کند، دلیل بارز ما این است که آن‌ها به عنوان یک دستگاه در دسترس آسان، با قابلیت استفاده آسان و همچنین یک گزینه ایمن برای تامین آب امروز و فردای ما هستند.
  3. از آنجایی که امروزه آب به عنوان یک موضوع حساس در نظر گرفته می‌شود، به دلیل اینکه درصد زیادی از آب لوله کشی در سرتاسر جهان برای مصرف نامناسب است، برخی از انواع آبسردکن‌ها به عنوان اختراعی باورنکردنی با طراحی خاص در نظر گرفته می‌شوند که می‌توانند آب لوله کشی کافی را در تمام مدت در اختیار ما قرار دهند.
  4. جدا از تامین آب آشامیدنی تمیز، برای آبسردکن‌ها مزایای بی‌شمار دیگری نیز وجود دارد، از جمله موارد زیر. همچنین قبل از خرید آبسردکن، فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید، که به خوبی می‌تواند نوع آبسردکن خریداری شده را تعیین کند.
  5. مزیت های دیگر آبسردکن

آبسردکن‌ها ایمن و آسان برای استفاده در بازار عرضه می‌شوند. این دستگاه خود را خنک نگه می‌دارد و آب آشامیدنی را به سادگی با فشار دادن یک اهرم به پایین تامین می‌کند. با توجه به اینکه حتی کودکان نیز می‌توانند به راحتی و بدون سوختگی از آن استفاده کنند، زیرا بیشتر دستگاه‌های آب گرم مجهز به گزینه قفل کودک ایمن آبسردکن هستند.

نگهداری از این ابزار آسان است. به غیر از اینکه باید ماهی یک بار آن را تمیز کنید و هر یک بار قطعات لازم آبسردکن را ارتقا دهید، در حالی که نیازی به موارد نگهداری دیگری ندارد. این منبع دائمی آب تمیز را به شما می‌دهد و خود را از شر مواد شیمیایی که معمولاً در آب لوله کشی یافت می‌شود خلاص می‌کند. بیشتر آبسردکن‌ها علاوه بر این موضوع، سطح pH را نیز تنظیم می‌کنند و کیفیت و طعم آب آشامیدنی را بهبود می‌بخشند.

انواع کوچک‌تر آبسردکن‌ها قابل حمل هستند و حتی اکثر آن‌ها گزینه آب سرد و گرم را ارائه می‌دهند، که به شما امکان می‌دهد از آن در هر مکان و برای مصارف متعدد استفاده کنید. آب سرد را می‌توان بعد از یک تمرین ورزشی مصرف کرد. از آب گرم هم می‌توان برای تهیه نوشیدنی‌ها و مصارف پخت و پز استفاده کرد. همه‌ی این موارد به شرطی است که نسبت به نگهداری و تعمیر آبسردکن کوشا باشید و سنجیده عمل کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *