دفتر مرکزی: 66097851 | مرکز تعمیرات: 66097859 | شعبه شرق: 77978135 | شعبه هفت تیر: 88836102 | شعبه جنوب: 55300568 | شعبه غرب: 44153186 | شعبه شمال: 26721443 | شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

استفاده از آبسردکن برای کاهش بیماری کارمندان

کاهش بیماری کارمندان با آبسردکن

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که می‌توان میزان مرخصی استعلاجی کارکنان را کاهش داد؟ اکنون سوالی وجود دارد که ممکن است حتی سرسخت‌ترین مدیران اداری را نیز هیجان زده کند. طبق تحقیقات انجام شده توسط PWC؛ کارگران بریتانیا تقریبا دو برابر بیشتر از کارگران ایالات متحده روزهای بیماری را می‌گذرانند. این امر بار سنگینی را بر دوش شرکت‌های بریتانیایی وارد می‌کند. هنگامی که کارکنان به طور منظم مریض می‌شوند، شرکت‌ها به میزان قابل توجهی در درآمد خود ضرر می‌کنند. جای تعجب نیست که مدیران به دنبال راه‌هایی برای جلوگیری از نیاز کارکنان به مرخصی استعلاجی هستند.

کاهش بیماری کارمندان با آبسردکن اداری

در حالی که هیچ راهی برای تماشای شخصی 24 ساعته یا دنبال کردن او با یک بطری اسپری ضدعفونی کننده و ماسک جراحی وجود ندارد، اما راه‌هایی برای ایجاد یک محل کار بهداشتی‌تر و تشویق عادات سالم وجود دارد. این‌ها ممکن است همه کارمندان را از بیمارشدن باز ندارد، اما احتمال غیبت چند کارمند به دلیل آنفولانزا را کاهش می‌دهد.

سه عامل تاثیر گذار در کاهش بیماری کارمندان

رفاه کارمندان علاوه بر خانه و مسکن، از موارد مهم‌تری نیز تشکیل شده‌است. بدون این موارد هیچ یک از امکانات دیگر ممکن است به وی کمک نکند. علاوه‌بر این موارد این وظیفه‌ی مدیران است که امکانات و خدمات بهداشتی و سلامتی و همچنین راحتی را برای کارمندان خود فراهم کنند تا شرکتی با درآمد خوب داشته باشند زیرا این امور به کاهش بیماری کارمندان کمک می‌کند. تهیه‌ی یک آبسردکن و اقدام به موقع برای تعمیر آبسردکن علاوه‌بر تامین آب سالم و بهداشتی همیشه بدن آن‌ها را در مقابل طولانی شدن دوره‌های بیماری مقاوم می‌سازد. یا به عبارتی کاهش بیماری کارمندان با آبسردکن محقق خواهد شد.

رعایت بهداشت برای کاهش بیماری کارمندان

بهداشت کارمندان

در حالی که علائم بیماری ممکن است نشان داده نشود، کارمندان ممکن است در حال حاضر به شدت عفونی باشند. برای جلوگیری از انتشار میکروب‌ها، از خوشبو کننده‌های هوای ضد باکتری مخصوص مطب استفاده کنید. همچنین شستشوی دستی را با گزینه‌های ضد باکتری جایگزین کنید یا دستگاه‌های ضدعفونی کننده دست را نصب کنید. کارکنان را تشویق کنید که مرتب دست‌های خود را بشویند و از بطری‌های آب، لیوان، فنجان و غیره مشترک استفاده نکنند. رعایت نکات بهداشتی به کاهش بیماری کارمندان منجر می‌شود.

سلامتی کارمندان

عادات سبک زندگی سالم باید در محل کار تشویق شوند. روی یک آبسردکن سرمایه گذاری کنید تا مطمئن شوید که همه کارکنان به خوبی هیدراته می‌شوند، تا جایی که ممکن است صبحانه یا ناهار سالم را به کارکنان ارائه دهید یا واکسن آنفولانزای اختیاری و رایگان را به آن‌ها دهید. برخی از شرکت‌ها حتی عضویت در باشگاه ورزشی را به عنوان یک مزیت دارند، اما این یک الزام نیست مگر اینکه بودجه شما اجازه دهد. مهم است که به یاد داشته باشید که کارکنان علیرغم تلاش برای سالم ماندن بیمار خواهند شد. بنابراین بهتر است اگر بخواهند به آن‌ها اجازه داده شود در خانه بمانند و احتمالاً از خانه کار کنند تا اینکه بگذاریم همه افراد در اداره را آلوده کنند. استفاده از یک آبسردکن اداری مناسب و بهداشتی باعث افزایش سلامتی و کاهش بیماری کارمندان می‌شود.

کاهش روزهای مرخصی بیماری کارمندان

راحتی کارمندان

اگر کارکنان شما از نظر جسمی ناراحت هستند، در معرض خطر برخی از مشکلات سلامتی جدی هستند. به عنوان مثال، کارمند حسابداری ممکن است به دلیل آن مشکل مداوم کمر که از آن شکایت می‌کرد، بیمار باشد. بیشتر اوقات، این نتیجه صندلی او است که به اندازه کافی راحت نمی‌باشد. شما باید صندلی‌ها و میزهای ارگونومیک را برای راحتی بهینه برای کارکنان خود در نظر بگیرید. هیچ چیز ناتوان‌کننده‌تر از درد در پشت شما نیست، زیرا برای دیدن صفحه نمایش کامپیوتر باید به سمت میز خود برسید یا سر خود را کج کنید.

سلب مسئولیت: این توصیه به هیچ وجه برای درمان بیماری یا بیماری نیست. با این حال، شما هستید که با دانش خود تصمیم می‌گیرید برای بهبود شرایط بهداشتی در اداره و جلوگیری از گرفتن مرخصی استعلاجی چندین کارمند این کار را انجام دهید.

کاهش بیماری کارمندان با آبرسانی صحیح

بدن انسان مکانیسم شگفت انگیزی است. با این حال، از آنجایی که بسیار در هم تنیده است و از آنجا که می‌تواند کارهای زیادی را با اندک زمانی انجام دهد، اما اکثریت مردم از درک کامل پتانسیل بدن خود کوتاهی می‌کنند و عملکرد آن را اشتباه درک می‌کنند. ما می‌توانیم به معنای واقعی کلمه برای چند هفته بدون غذا بمانیم و همچنان زنده بمانیم و اگر دوباره غذا بخوریم، می‌توانیم خیلی سریع به سلامتی خود برگردیم. چقدر شگفت انگیز است؟

آبرسانی و هیدراتاسیون جهت کاهش بیماری کارمندان

چیزی که واضح است که ما نمی‌توانیم بدون آن زندگی کنیم، چیزی است که اکثریت قریب به اتفاق ما هرگز حتی یک بار هم به آن فکر نمی‌کنیم، اما بدون آن امکان زنده ماندن بیش از سه روز در یک زمان برای ما وجود ندارد. خیر، من در مورد اکسیژن صحبت نمی‌کنم. منظور من به اصطلاح “اکسیر زندگی” است که اغلب به عنوان مایع حیات یا فقط آب ساده شناخته می‌شود.

مصرف آب به طور مداوم برای ما ضروری است تا بدن خود را در سطح مطلوب آب تقریباً 70 درصد نگه داریم، که برای عملکرد مطلوب بدن لازم است. از آنجایی که بدن انسان نمی‌تواند آب را ذخیره کند، وقتی آب بدن کم می‌شود، از اندام‌های خاصی آب می‌گیرد تا مطمئن شود که اندام‌های ضروری می‌توانند به بهترین شکل خود به عملکرد خود ادامه دهند. این یکی از مشکلاتی است که انسان با آن مواجه است.

در طول روز، ما آب را از طریق دستگاه گوارش (به شکل مدفوع)، کلیه‌ها (به شکل دفع ادرار)، مجاری تنفسی (به شکل بخار) و پوست (تعریق) دفع می‌کنیم. برای جلوگیری از کم آبی بدن، باید به سرعت منبع آب دیگری پیدا کنیم.

در شرایط معمول، یک فرد بالغ روزانه تقریباً 2.6 لیتر آب (دو بطری آب معدنی خانواده) از دست می‌دهد. که 1.5 لیتر آب از طریق کلیه‌ها از دست می‌رود (یک بطری). تقریبا یک فنجان آب از طریق دستگاه تنفسی از دست می رود. 0.2 لیتر آب از طریق دستگاه گوارش از دست می‌رود و ما هر روز تقریبا 0.5 لیتر آب عرق می‌کنیم. نوشیدن تقریبا 8 تا 11 لیوان از آبسردکن اداری می‌تواند به کاهش بیماری کارمندان کمک کند.

اگر دمای هوا به طور غیرمعمولی بالا باشد، از دست دادن مایعات ما می‌تواند دو برابر یا حتی سه برابر آن چیزی باشد که در یک روز معمولی است. به ویژه این امر زمانی که در حال انجام فعالیت بدنی شدید هستیم، اتفاق خواهد افتاد. زمانی که هوای بیرون گرم است یا فعالیت بدنی شدیدی انجام می‌دهیم، بیشتر عرق می‌کنیم و در نتیجه مایعات بیشتری از دست می‌دهیم. به همین دلیل است که وقتی بیش از حد گرم می‌شویم؛ تحمل خسته شدن، سردرد یا گرفتگی عضلات برای ما راحت‌تر است.

میوه‌ها و سبزیجات با درصد بالایی از آب، مانند هندوانه، کرفس، گوجه فرنگی، پرتقال و کاهو و همچنین سوپ و آبگوشت و سایر مایعات می‌توانند تقریباً 20 درصد از مایعات مورد نیاز روزانه را تامین کنند. با این حال، بیشتر مایعات مصرفی فرد باید از آب آشامیدنی باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *