دفتر مرکزی: 66097851 | مرکز تعمیرات: 66097859 | شعبه شرق: 77978135 | شعبه هفت تیر: 88836102 | شعبه جنوب: 55300568 | شعبه غرب: 44153186 | شعبه شمال: 26721443 | شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

آبسردکن اداری و رفتار مناسب

آبسردکن اداری و آداب مناسب

دوستان و همکاران گرامی سلام! برای نوشیدن از آبسردکن اداری آدابی وجود دارد که باید در این مقاله به آن توجه کنید. ما یک شرکت سرویس آبسردکن با آموزش آداب مناسب آبسردکن اداری به شما راهنمایی می‌کنیم که چگونه رفتار کنید. بنابراین، یک فنجان آب تازه و خنک بردارید و خود را برای آن آماده کنید. تا آنجا که آبسردکن اداری دیگر فقط یک منبع توزیع شایعات محل کار نباشد و بهتر بتوانیم برای هیدراته ماندن و آبرسانی بهتر به بدن از آن استفاده کنیم.

نکات اخلاقی استفاده از آبسردکن اداری

اینجا مکان نوشیدن آب است

دیدن صف‌های طولانی صحنه‌ای است که ما بیش از حد با آن آشنا هستیم: لیوان آب سرد یا فنجان چای داغ خود را در دست دارد و به آبسردکن تکیه می‌کند، در حالی که او به طور آزار دهنده‌ای با منشی در حال مراوده است. این صحنه نه تنها آزاردهنده است، بلکه مانع حرکت بین شما و فنجان آب شماست. آیا منتظر می مانید تا زمانی که آبسردکن بیافتد یا آب بطری آبسردکن تمام شود، یا با این افراد وارد گفتگو می‌شوید؟ وقتی نوبت به آن می‌رسد، یک جمله ساده «ببخشید، آیا برایتان مهم نیست که کمی آب بردارم؟» برای درست کردن اوضاع کافی خواهد بود. وی می‌تواند بر یک صندلی بنشیند و شما هم می‌توانید به سادگی فنجان خود را پر کنید و بروید.

استفاده مناسب از آبسردکن اداری

تعویض به موقع بطری آبسردکن اداری

بعد از ساعت‌ها ماندن در اتاقک، همچنان در حال فشار دادن دکمه‌ی آبسردکن هستید و حالتان را درک می‌کنم این واقعا آزار دهنده است که چیزی از آن بیرون نمی‌آید. همانطور که ممکن است وقتی همکارانتان از مسئولیت خود برای تعویض بطری صرف نظر می‌کنند احساس خشم کنید، این بار وظیفه شماست که در زمان مناسب این کار را انجام دهید. سپردن آن برای شخص بعدی یک جنایت بدون قربانی نیست، به همان سادگی که شما بدون آبی خنک و با طراوت برای خوردن می‌مانید، می‌توانید وضعیت مشابهی را برای همکاران خود ایجاد کنید. بنابراین، اگر آخرین نفری باشید که بطری را تمام می‌کنید، آن را تعویض کنید. در این صورت می‌توانید امیدوار باشید بقیه نیز این کار را انجام دهند. اگر هم در انجام این کار ناتوان هستید از شرکت سرویس آبسردکن برای تعویض بطری آبسردکن می‌توانید درخواست کنید.

تعویض بطری آبسردکن اداری

به افراد ضعیف تر کمک کنید

در حالی که توصیه نمی‌کنیم ساعاتی از روز خود را به پرسه زدن در دفتر برای جستجوی منگنه، پانچ یا کابل شارژ اختصاص دهید، اما بهتر است کمی از یکدیگر مراقبت کنید. همه‌ی ما می‌دانیم که تعویض بطری 5 گالنی در آبسردکن اداری کمی زور و دقت نیاز دارد. این کار نه تنها برای افرادی که در بین ما بدن ظریف‌تری دارند می‌تواند بسیار دلهره‌آور باشد، بلکه می‌توان تا یک چهارم از محتوای بطری را پخش شده روی زمین دید و همینطور همکار شما. بهتر است در هنگام تعویض بطری آب مراقب یک همکار مضطرب باشید و در صورت نیاز با مهارت‌های خیره کننده خود وارد عمل شوید. اصلا شاید در شرکت سرویس آبسردکن همکار شدیم.

تمیز نگه داشتن سینی چکه گیر

در حالی که اهرم آب گرم می تواند راه حلی سریع برای کافئین خواران بین ما ارائه دهد، هرگز (و تکرار می کنیم هرگز) دلایل مناسبی برای ریختن بقایای لجن دار فنجان قهوه دیروز در سینی چکه گیر زیر شیرهای آبسردکن وجود ندارد. در حالی که آبسردکن اداری منبع آبی است که می‌تواند نوشیدنی‌های شما را به هر نحوی که شما صلاح می‌دانید خنک یا گرم کند، تشت نیست که بتوان فنجان‌ها و انواع آن را در آن شست. سینی آبسردکن اداری را به محل تخلیه‌ی تفاله‌ی چایی، بقایای پودر نسکافه و غیره تبدیل نکنید. همچنین وقتی در حال پر کردن لیوان هستید از تماس دهانه‌ی لیوان با شیر آبسردکن خودداری کنید.

سینی چکه گیر کثیف آبسردکن

نکات اضافی رفتار با آبسردکن اداری

در حالی که ما نمی‌توانیم هر موقعیت ممکن و بالقوه ناخوشایندی را که ممکن است در حین جستجوی جرعه بعدی خود با آن مواجه شوید را پیش‌بینی کنیم، می‌توانیم نکات سریع و مفیدی را ارائه دهیم که امیدواریم از طرد شدن کامل شما از قبیله‌ی دوستداران آبسردکن اداری جلوگیری کند.

رفتار صحیح هنگام استفاده آبسردکن اداری

اگر آب ریختید، آن را تمیز کنید. چه زمانی که برای دوباره پر کردن چای در لیوان خود می‌روید یا به دلیل عدم توجه شما هنگام دست زدن به اهرم‌ها آب روی زمین است، آن را پاک کنید. هیچ فردی نمی‌خواهد طرح قطره‌های شبنم را روی آبسردکن اداری ببیند.

آبسردکن اداری را شلوغ نکنید. اگر فنجان یا بطری خود را پر کرده‌اید، از آبسردکن دور شوید. منظور ما این نیست که نمی‌توانید از خاطرات بازی فوتبال شب قبل با همکارانتان لذت ببرید، اما معتقدیم که بهتر است مکالمات خود را دور از آبسردکن انجام دهید.

اگر خالی بود، دوباره پر کنید. حتی اگر قطره کوچکی از آب از شیرها خارج شود، زمان آن رسیده است که با این واقعیت روبرو شوید که شما به ته بطری آبسردکن رسیده‌اید و آن را تعویض کنید.

اگر به دلیل خوشتیپ بودن زیاد یا سایر محدودیت‌های فیزیکی قادر به تعویض بطری نیستید، کمک بخواهید. هدف اصلی این است که ذخیره آب تازه و خنک را در دسترس همه قرار دهید. حتی اگر این کار با کمک شخص دیگری انجام شود، بهتر است که نقش خود را در تحقق این امر به درستی بازی کنید.

با تجهیز کامل دانش شما در مورد آداب آبسردکن اداری، ما معتقدیم که اکنون می‌توانید به محل کار بروید و بدون اینکه چیزهای عجیب و غریبی پیش بیاید، در اطراف آبسردکن حرکت کنید. بنابراین آنچه را که به شما گفته‌ایم به خاطر بسپارید و با همکارانتان همکاری کنید تا آبسردکن اداری را به دوستانه‌ترین مکان در دفتر نگه دارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *