دفتر مرکزی: 66097851 | مرکز تعمیرات: 66097859 | شعبه شرق: 77978135 | شعبه هفت تیر: 88836102 | شعبه جنوب: 55300568 | شعبه غرب: 44153186 | شعبه شمال: 26721443 | شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

آبسردکن بدون بطری یا آبسردکن بطری دار

آبسردکن بدون بطری یا آبسردکن بطری دار

اگر شما از انتشار میکروب‌های مضر در دفتر خود نگرانید و نمی‌دانید از کجا شروع کنید. شما به جای درستی آمده‌اید. ما در این مقاله دلایل استفاده از آبسردکن بدون بطری را شرح می‌دهیم. از وسایلی که لمس می‌کنیم، تا حمام‌هایی که استفاده می‌کنیم و حتی رایانه‌هایی که با آن‌ها تایپ می‌کنیم، تقریباً همه چیز در محل کار را می‌توان به عنوان یک خطر برای سلامتی در نظر گرفت. بهترین راه حل‌های خلاص شدن از میکروب همیشه کامل نیستند، اما وقتی صحبت از تامین آب دفتر شما می‌شود، پاسخ روشن است: یک آبسردکن بدون بطری (همچنین به عنوان آبسردکن متصل به لوله کشی نیز شناخته می‌شود) تمیزتر و ایمن تر از خدمات آبسردکن بطری‌دار است.

1. خلاص شدن از بطری‌های سنگین آبسردکن

صدمات کارگر اغلب در نتیجه دست زدن به موادی مانند بطری آب 42 پوندی است. رگ به رگ شدن و کشیدگی عضلات کمر در میان 5 آسیب شایع در محل کار است که 30 درصد از کل مطالبات غرامت کارگران را شامل می‌شود. کارمندانی که مجبور به تعویض بطری‌های سنگین آب هستند، در معرض آسیب به کمر، پاها، بازوها و پاهای خود هستند.

تعویض یک پارچ آب 5 گالنی نه تنها از نظر فیزیکی ضرر دارد، بلکه می‌تواند سلامتی را نیز به خطر بیندازد. هر هفته به تمام دست‌هایی که برای برداشتن و تعویض بطری‌های آب نیاز است فکر کنید. و اگر فکر می کنید جایگزینی یک پارچ آب 5 گالنی با پالت‌های بطری یکبار مصرف، میکروب‌ها را از خود دور می کند، بیشتر فکر کنید. یک سرویس تحویل بطری آب به پرسنل خدمات تحویل نیاز دارد که به طور منظم روزانه به چندین ساختمان رفت و آمد کنند و به بطری‌های آبی را که کارمندان شما در نهایت به آن‌ها نیاز دارند، رسیدگی کنند.

بنابراین، برای کاهش انتشار میکروب‌ها، روی یک آبسردکن بدون بطری سرمایه‌گذاری کنید. یک آبسردکن بدون بطری درست به منبع آب شهری ساختمان شما وصل می‌شود و آب شما را در محل فیلتر می‌کند. این بدان معناست که لازم نیست هر بار که نیاز دارید آب خود را دوباره پر کنید. پس خود یا کارمندان خود را کمتر در معرض خطر قرار دهید. شما فقط یک بار آن را راه‌اندازی می‌کنید و دستگاه از بهداشت افراد مراقبت می‌کند. دیگر نیازی به خم و راست شدن و برداشتن بطری‌های سنگین آب نیست.

2. مقرون به صرفه بودن

یک روند اداری جدید به نام همسایگی اشیا وجود دارد که گلوبست آن را «رویداد بزرگ بعدی در فضای اداری» می‌نامد. مفهوم همسایگی اشیا خیلی قبل‌تر از بحران جهانی بهداشت شکل گرفت. این یک نوع چیدمان کارمندان اداری است که آن‌ها را به گروه‌هایی کوچک‌تر تقسیم می‌کند که باید هر روز با هم کار کنند. دفاتر برای تقویت خلاقیت، همکاری و بهره‌وری شناخته شده‌اند. از این رو، کارمندان را با کمک استراتژی در گروه‌های کوچک تقسیم می‌کند، که اتفاقاً راهی مؤثر برای کاهش انتشار میکروب‌ها در اداره است. تقسیم افراد دفتر خود به گروه‌های کوچک‌تر مستقر در یک واحد اداری، تعاملات کارکنان در واحد اداری شما را کاهش می‌دهد و کار با نقاط تماس اشیا پر استفاده مانند دستگاه‌های کپی، میز، درها و در نهایت آبسردکن را کاهش می‌دهد.

از آنجایی که اجاره یا خرید چند واحد اداری هزینه‌بر است. تعداد آبسردکن بدون بطری بیشتری به این معادله اضافه کنید. درست مانند سایر امکانات اداری موجود در محله، هنگامی که یک آبسردکن بدون بطری را به هر نقطه‌ای در دفتر خود اختصاص می‌دهید، افراد کمتری از یک دستگاه مشخص آبسردکن استفاده می‌کنند و خطر سرایت آلودگی بین فردی را کاهش می‌دهد. اگر اضافه کردن آبسردکن بدون بطری بیشتر برای تطبیق با چیدمان دفتر هزینه‌بر به نظر می‌رسد، این را در نظر بگیرید: یک آبسردکن بدون بطری که به 50 کارمند خدمات ارائه می‌دهد به طور متوسط ​​حدود 700 دلار در سال برای یک شرکت هزینه دارد. از سوی دیگر، یک آبسردکن بطری‌دار که به 50 نفر خدمات می‌دهد، به طور متوسط ​​سالانه بیش از 4200 دلار هزینه برای یک شرکت دارد. بنابراین، حتی اگر پنج آبسردکن جدید به محل کار خود اضافه کنید، باز هم هزینه کمتری نسبت به خدمات آبسردکن بطری‌دار پرداخت خواهید کرد.

3. افراد کمتری وارد دفتر می شوند و از آن خارج می شوند.

بازدیدکنندگان جدید دفتر یک تهدید اضافی برای نیروی کار شما هستند. بهترین راه برای پیشگیری از بیمار شدن آن‌ها، محدود کردن رفت و آمد مهمانان است، که وقتی از خدمات تعمیر آبسردکن بطری‌دار قدیمی برای تجدید مداوم منابع آب خود استفاده می‌کنید، یا از پیک سوپر مارکت درخواست تحویل بطری آب دارید، در واقع پای افراد بیشتری را به دفتر خود کشانده‌اید. همانطور که در بالا ذکر کردیم، یک آبسردکن بدون بطری نیازی به پر کردن مجدد ندارد زیرا به منبع آب موجود ساختمان شما متصل می‌شود. این بدان معنی است که می‌توانید به طور کلی از آمدن پیک سوپر مارکت اجتناب کنید. همچنین چون از یک آبسردکن پیشرفته‌تر استفاده می‌کنید رفت و آمد برای سرویس این دستگاه را هم نیز کاهش می‌دهید.

اگر می‌خواهید از میکروب‌های مضر جلوگیری کنید و درخشش و طعم بهتری را به محل کار خود ارائه کنید، Elkay Smartwell بهترین راه حل است. این آبسردکن بی‌نظیر آب گازدار با طعم ثابت به درخواست کارمندان شما را فراهم می‌کند، به این معنی که هرگز مجبور نیستید با تکنسین تماس بگیرید تا به دفتر شما بیاید و طعم‌ها را برای شما جایگزین کند. طعم‌های جایگزین هر ماه به طور خودکار درب منزل یا دفتر شما از طریق پیک ارسال می‌شوند. طعم و مزه‌ها و اسانس آبسردکن در کیسه‌های سازگار با محیط زیست عرضه می‌شوند که خودتان به راحتی می‌توانید آن‌را جایگزین بسته‌ی قبلی کنید.

4. آبسردکن بدون بطری تمیزتر است

این احتمال وجود دارد که آبسردکن 5 گالنی ساختمان شما سال‌ها در اتاق استراحت شرکت شما با تمیز کردن محدود قرار داشته باشد و آن را مستعد ابتلا به ارگانیسم‌های باکتریایی کند. هر بار که یک کارمند یا مشتری آب را از دستگاه پخش می‌کند، بدن خود را به میکروارگانیسم‌ها و بیوفیلم دچار می‌کند. با آبسردکن‌های بدون بطری، آب در یک مخزن از جنس فولاد ضد زنگ (استنلس استیل) ذخیره می‌شود و می‌تواند دارای فن‌آوری‌های پیشرفته فیلتراسیون و ضدعفونی باشد که رسوبات را حذف می‌کند، آلاینده‌های شیمیایی را کاهش می‌دهد و همچنین بیرون (رابط کاربری) دستگاه را عاری از میکروب نگه می‌دارد.

5. آبسردکن های بدون بطری غیر لمسی

مزیت فوق‌العاده دیگر داشتن یک آبسردکن بدون بطری این است که می‌تواند کاملاً بدون لمس باشد. از پدال‌های پا گرفته تا فناوری سنسور مادون قرمز و برنامه‌های تلفن تاچ لس، مهمانان و کارمندان شما می‌توانند بدون خطر آلودگی از طعم لذیذ آب آبسردکن لذت ببرند. آبسردکن معمولی شما با بطری 5 گالنی نمی‌تواند آن مزیت‌های غیر لمسی را ارائه دهد.

6. ایمن بودن آبسردکن بدون بطری

بهترین آبسردکن‌ها علاوه بر فیلتراسیون پیشرفته، پیشرفت‌های بیشتری را ارائه می‌دهند. برخی از این دستگاه‌ها آبی توزیع می‌کنند که مواد معدنی، الکترولیت‌ها و قلیائیت را به آب دفتر شما اضافه می‌کند. آب آشامیدنی الکترولیتی به طور خاص برای بهبود هیدراتاسیون یا همان آبرسانی و سایر عملکردهای بدن طراحی شده است. حتی یک مطالعه اخیر نشان داد که آبرسانی صحیح ممکن است سیستم ایمنی بدن را تقویت کند تا بدن شما را قادر سازد تا بهتر با ویروس‌ها مبارزه کند.

حتی می‌توانید تلاش خود را برای حفظ سلامت کارکنان خود با دادن گزینه افزودن ویتامین C به آب خود یک قدم جلوتر ببرید. ویتامین C در بسیاری از قسمت‌های سیستم ایمنی نقش دارد. این کار به تشویق تولید گلبول‌های سفید خون کمک می‌کند که به محافظت از بدن در برابر عفونت و سرماخوردگی کمک می‌کند. هنگامی که آبسردکن بدون بطری طعم دار را انتخاب می‌کنید، گزینه‌ای برای افزودن ویتامین C به آبسردکن شما وجود دارد. همچنین می‌توانید یک رابط صفحه لمسی بصری زیبا از QR کد و از طریق تلفن هوشمند برای ایجاد ترکیبات بی‌پایانی از نوشیدنی‌های خوشمزه درون مخزن آبسردکن هدایت کنید.

نصب و تعمیر آبسردکن بدون بطری

برای افزایش سطح بهداشت و ایمنی دفتر هرگز استفاده از آبسردکن بدون بطری را به بعد موکول نکنید. کارشناسان ما می‌دانند که آب به میزان زیادی به ایمن بدن مربوط است، به همین دلیل است که ما هر روز به طور خستگی‌ناپذیر تلاش می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که شما، مهمانان و کارمندانتان می‌توانید بدون به خطر انداختن سلامت و رفاه خود به آب آشامیدنی فیلتر شده دسترسی داشته باشید.

ما خدمات تعمیر آبسردکن اداری شما را آسان کرده‌ایم. همچنین شما می‌توانید دستورالعمل‌های ضدعفونی کردن آبسردکن را به صورت راهنمای گام به گام نظافت آبسردکن مطالعه کنید. همچین برای تاچ لس کردن آبسردکن خود می‌تواند با ارائه مدل آن از مشاوره رایگان بهره‌مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *