دفتر مرکزی: 66097851 | مرکز تعمیرات: 66097859 | شعبه شرق: 77978135 | شعبه هفت تیر: 88836102 | شعبه جنوب: 55300568 | شعبه غرب: 44153186 | شعبه شمال: 26721443 | شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

آبسردکن غیر لمسی

آبسردکن غیر لمسی (تاچ لس)

توجیه استفاده از آبسردکن غیر لمسی، تمیز کردن و کاهش انتشار میکروب‌ها در محیط‌های اداری کار ساده‌ای نیست. اما در این مقاله با ارائه‌ی تعدادی آبسردکن بدون لمس به شما کمک می‌کنیم تا در حین کار هیدراته و سالم بمانید. آرامش خاطر را به کارکنان، مراجعان و مشتریان ارائه کنید. با خواندن این مقاله همچنان از تغییرات جدید آبسردکن غیر لمسی مطلع بمانید.

آبسردکن غیر لمسی یا تاچ لس

در جولای 2020، CDC راهنمای تمیز کردن و ضد عفونی کردن محل کار را منتشر کرد. این استانداردهای جدید سلامت و بهداشتی ممکن است بر روند فعلی بهداشت اداری که ما شاهد آن هستیم تأثیر بگذارند. طبق مشاوره‌هایی که از مرکز تعمیر آبسردکن گرفته‌اید، دو اولویت اصلی مشتریان آبسردکن هنگام خرید، یک آبسردکن بدون بطری، فیلتر دار، بهداشتی و پیشرفته است. این آبسردکن‌ها دخالت دست را برای اهداف بهداشتی کاهش می‌دهند و همچنان فناوری‌های استفاده شده در آن‌ها در شرف پیشرفت است.

جالب اینجاست که کارشناسان ما دریافته‌اند که «آبسردکن بدون لمس» برای افراد مختلف معنای متفاوتی دارد. مهندسان ما به طور شبانه‌روزی برای ایجاد وسعت دستگاه های پخش کننده آب غیر لمسی کار کرده‌اند تا اطمینان حاصل کنند که محل کار شما از فناوری مناسب ترکینگ ( tracking ) نوک انگشتان شما (اما نه لمس کردن!) برخوردار است.

مزایای آبسردکن تاچ لس

یک آبسردکن بدون لمس بدون بطری، آب آشامیدنی قابل اعتماد، مقرون به صرفه و سازگار با محیط زیست را مستقیماً از منبع آب ساختمان شما فراهم می‌کند و نیاز به خرید بطری‌های سنگین را از بین می‌برد. دیگر نیازی به حمل بطری توسط افراد و تحویل در داخل و خارج ساختمان شما نیست. دیگر نیازی به پیگیری برنامه‌های تمیز کردن بطری‌های آب نیست. دیگر به دنبال فضای ذخیره سازی در فضاهای اداری تازه دیزاین شده که در آن فضا برای اطمینان از فاصله گذاری اجتماعی ایمن است، نباشید. بعلاوه، نوعی دیگر از این آبسردکن‌ها یک لایه حفاظتی اضافی در برابر باکتری‌های مضر از طریق ویژگی‌های داخلی مانند ضدعفونی کننده UV اضافه می‌کند.

فناوری های آبسردکن غیر لمسی

هنگامی که از فناوری غیر لمسی برای آبسردکن‌ها صحبت می‌کنیم منظورمان دقیقا نحوه‌ی تعامل کاربر برای رسیدن به یک لیوان آب خنک توسط آبسردکن است. در برخی از موارد حسگر بازکننده شیر غیر لمسی آبسردکن را نیز به عنوان نوع آن آورده‌ایم. جالب است بدانید برخی از این گزینه‌ها قابلیت اتصال به آبسردکن‌های قدیمی را هم دارند که در پایان این مقاله انواع آن را گفته‌ایم.

سنسور حساس به موقعیت دست

انگشت خود را نگه دارید یا جلوی یکی از دو حسگر دستگاه خود را بگیرید. سنسور سمت راست آب سرد پخش می‌کند. سنسور سمت چپ قفل آب گرم را باز می کند. کلینیک‌های مراقبت‌های فوری، فضای کاری، ساختمان‌های اداری، طبقه انبار، پردیس‌های دانشگاه و مدارس محل مناسبی از این نوع آبسردکن هستند.

یک نمونه آبسردکن غیر لمسی

آبسردکن‌های بدون بطری Q12، Q8 و Q4 با ارائه آب فیلتر شده، آب گرم و توزیع بدون لمس، تمام اولویت‌های شما را برآورده می‌کنند. این سه دستگاه با فناوری توزیع ایمن که محافظت در برابر نشت را ارائه می‌دهد، براق و چشم نواز هستند. بعلاوه، حسگرهای Position Sensitive Detector (PSD) به کاربران امکان توزیع آب بدون لمس قابل اعتماد را بدون نگرانی از انتشار کاذب احتمالی از انعکاس نور، امواج رادیویی یا حتی الکتریسیته ساکن ارائه می‌دهند. به سادگی با نگه داشتن دست خود روی این آبسردکن‌ها جریان ثابتی از آب معدنی فیلتر شده گرم یا سرد را به طور ایمن در لیوان شما توزیع می‌کند.

بطری آب حاوی آب قلیایی است که دارای مواد معدنی و الکترولیت تقویت شده‌است. این بطری‌های آبسردکن با استفاده از فن‌آوری پیشرفته تصفیه برای حذف رسوبات، آلاینده‌ها و مزه‌های بد تولید می‌شوند و در عین حال دارای مواد معدنی و الکترولیت‌ها برای ایجاد سالم‌ترین آب قلیایی برای آبرسانی بدن هستند.

سنسور مادون قرمز آبسردکن غیر لمسی

شیشه یا بطری خود را جلوی پنل حسگر مادون قرمز نگه دارید و تماشا کنید که بدون فشردن دکمه یا چرخاندن شیر، آب جاری می‌شود. شما همچنین می‌توانید با افزودن درب حسگر تاچ لس به به آبسردکن‌های پیشرفته از این قابلیت استفاده کنید. کافه تریا، سالن‌های ورزشی، انبارها، کلینیک‌های مراقبت‌های فوری، پردیس‌های دانشگاه بهترین گزینه‌های مکانی برای استفاده از این فناوری در آبسردکن هستند.

آبسردکن غیر لمسی مجهز به سنسور مادون قرمز

اگر به دنبال ارتقای سطح بازدهی توزیع یخ آبسردکن خود هستید، می‌توانید برخی آبسردکن‌های شرکت کوئنچ را با ظرفیت بالا انتخاب کنید. مکانیسم توزیع بدون لمس این آبسردکن‌ها توزیع بهداشتی یخ را برای رفع نیازهای صنایعی که به روش بهداشتی برای توزیع حجم زیادی یخ نیاز دارند، ارائه می‌دهد.

پدال های پا دو قلو آبسردکن

برای پخش آب یا یخ، بله در این روش هم نیازی به دست نیست فقط پدال‌های پای متصل به دستگاه را فشار دهید تا آب درون لیوان شما جاری شود. این فناوری در آبسردکن‌های مناسب برای مراکز مراقبت‌های بهداشتی، ساختمان‌های اداری، سالن‌ها، خرده فروشی بکار می‌رود.

آبسردکن پدال دار

کارشناسان ما برای بدست آوردن پیدا کردن بهترین گزینه‌های آبسردکن غیر لمسی در دسترس شما، پدال را روی فلز قرار می‌دهند. آبسردکن‌های با قابلیت توزیع آب سرد و تکه یخ تا 125 پوند تکه یخ با کیفیت بهداشتی بالا تولید می‌کنند. در حالی که منبع بی پایانی از آب آشامیدنی سالم و فیلتر شده را فراهم می‌کنند. کسانی که مایلند آب سرد و یخ را با پاهای خود در لیوان بریزند، می‌توانند در مورد این آبسردکن‌ها نظرشان را اعلام کنند.

باز کردن شیر آبسردکن غیر لمسی با اسکن QR کد

یک کد QR را که در صفحه رابط کاربری دستگاه آبسردکن شما ظاهر می‌شود اسکن کنید و مستقیماً از این به بعد با تلفن هوشمند خود آب را داخل لیوان بریزید. دفاتر فناوری راه اندازی، فضای کار مشترک، پذیرایی خانه و مناطق مشکوک به کرونا خوراکشان این آبسردکن‌هاست.

اگر هم به دنبال گزینه‌ای متفاوت برای خرید آبسردکن بدون لمس برای خود هستید؟ که یک اپلیکیشن نیز برای آن وجود دارد! دستگاه‌های آبسردکن Bevi اکنون توزیع آسان آب بدون لمس را با استفاده از تلفن هوشمند به شما ارائه می‌کنند. ضمنا این گزینه برای مشتریانی که از قبل یک دستگاه Bevi در دفتر خود دارند راحت است زیرا اتصال اینترنت تنها چیزی است که برای فعال کردن فناوری توزیع آب با QR کد لازم است.

اسکن کردن QR کد آبسردکن

همین فردا از آبسردکن غیر لمسی استفاده کنید

فرآیند تغییر از یک آبسردکن بدون بطری به یک آبسردکن بدون بطری بدون لمس بسته به ترجیح شخصی، نیازهای تجاری و قابلیت‌های ماشین شما متفاوت است. به عنوان مثال، استفاده از پدال‌های پایی و سنسور چشمی مادون قرمز از جمله ارتقاهایی هستند که می‌توانید آن‌ها را به دستگاه آبسردکن خود اضافه کنید. در حالی که برخی از کسب و کارها به شما پیشنهاد تعویض دستگاه را می‌دهند تا آبسردکنتان بدون لمس باشد. متخصصان ما می‌توانند این قابلیت را به دستگاه شما اضافه کنند. مشتریانی که قصد ارتقای سیست آبسردکن خود را دارند می‌توانند با ثبت درخواست تعمیر آبسردکن همین حالا از مشاوره‌ی رایگان تعمیر آبسردکن استفاده نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *