دفتر مرکزی: 66097851 | مرکز تعمیرات: 66097859 | شعبه شرق: 77978135 | شعبه هفت تیر: 88836102 | شعبه جنوب: 55300568 | شعبه غرب: 44153186 | شعبه شمال: 26721443 | شعبه اسلامشهر و رباط کریم: 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

استفاده از آبسردکن

استفاده های مختلف از آبسردکن

آبسردکن‌ها برای این ساخته شده‌اند که یک هدف عالی را انجام دهند و بسته به ترجیح شما می‌توانند آب گرم یا سرد را در با فشردن یک دکمه یا پدال در اختیار شما قرار دهند. علاوه بر این، دستگاه‌های آبسردکن، راه آسانی را برای جمع‌آوری آب به روشی ایمن، بدون نگرانی در مورد ناخالصی‌های آب و مواد افزودنی، مانند فلزات یا محتوای معدنی نامتعادل، از جمله کلر فراهم می‌کنند. برای فهمیدن انواع راهکار استفاده از آبسردکن این مقاله را تا انتها مطالعه بفرمایید.

استفاده خلاقانه از آبسردکن

برخی از عدم تعادل ها ممکن است شامل سرب، مس، آلومینیوم بیش از حد باشد که در اکثر آب لوله کشی قوی هستند. به غیر از تصفیه آب سردکن‌ها، همراه با ساده‌سازی روش جمع‌آوری آن، کاربردهای مختلفی برای دستگاه‌های پخش‌کننده آب وجود دارد که اکثر مردم قبلاً حتی به آن فکر نکرده بودند.

از آبسردکن متفاوت استفاده کنید

  • دستگاه آبسردکن می‌تواند به عنوان پزشک شخصی شما عمل کند. به سادگی با فرو بردن یک حوله در ظرف آب گرم شده آبسردکن و قرار دادن آن در یک کیسه، که پس از مهر و موم کردن، می‌توانید از آن مانند کمپرس آب گرم استفاده کنید. این کار می‌تواند برای تسکین درد در بدن شما استفاده شود، زیرا گرما می‌تواند درد را از بدن شما خارج کند.
  • آب گرمی که از دستگاه پخش کننده آب استخراج می‌شود را می‌توان در پات پوری (گل و میوه‌ی خشک شده) استفاده کرد. این به تشدید عطر کمک می‌کند، که به شما کمک می‌کند سرحال باشید و خانه‌تان بویی شبیه رویا بدهد.
  • می‌توان از دستگاه‌های آبسردکن برای کمک به صیقل دادن ظروف نقره‌ای خود با ریختن آب داغ روی آن‌ها استفاده کنید. با توجه به اینکه آب یکی از تمیزترین و خالص‌ترین مایعات است، این کار می‌تواند به ظروف نقره‌ای شما کمک کند که صیقلی و براق‌تر شوند.
  • برای گرم نگه داشتن شیر یا غذای کودک می‌توان از آبسردکن دارای آب گرم استفاده کرد.
  • دستگاه‌های آبسردکن به عنوان ابزاری ایده‌آل برای اطمینان از داشتن آب سرد در خانه عمل می‌کنند، زیرا یک دستگاه آبسردکن کامل می‌تواند تا 60 فنجان آب تصفیه شده را تحویل دهد.
  • از آبسردکن‌ها می‌توان برای تهیه قهوه یا چای به جای کتری استفاده کرد و همچنین می‌توان فنجان‌های قهوه و چای بیشتری را در هنگام نشستن سرو کرد.

5 کاربرد خلاقانه از آبسردکن، به غیر از نوشیدن

در حالی که آب آشامیدنی برای سلامتی ضروری است، و آبسردکن‌ها به طور خاص برای ذخیره آب طراحی شده اند، با این حال ما چند روش برای استفاده‌های دیگر از آبسردکن به شما نشان خواهیم داد!

استفاده مختلف از آبسردکن

در واقع روش‌های مختلفی برای استفاده از آبسردکن وجود دارد که برخی از آن‌ها ناشناخته هستند. اما این بدان معنا نیست که نمی‌توانید از خلاقیت خود استفاده کنید. پس کمی آزمایش کنید. در اینجا چند روش خلاقانه برای استفاده از آبسردکن به غیر از نوشیدن آب آورده شده است:

1. استفاده از آبسردکن برای باز کردن درب شیشه محکم

« این کار چگونه انجام می‌شود؟ » همه‌ی ما این کار را از قبل می‌دانستیم، وقتی می‌خواهید درب شیشه مزاحم را باز کنید که تکان نمی‌خورد، از آب داغ آبسردکن استفاده کنید. آب داغ را در یک فنجان بریزید و سپس آن را روی درب شیشه بریزید و هورا! شما موفق شدید درب را باز کنید!

باز کردن درب شیشه مربا با آبسردکن

2. استفاده از آبسردکن برای گرما درمانی

هنگامی که برای کمردرد یا گرفتگی به کمی گرما درمانی نیاز دارید، آبسردکن برای شما مفید است. با این حال، هنگام انجام این کار باید مراقب باشید. برای استفاده از آبسردکن ما به شما می‌گوییم که چگونه این‌کار را انجام دهید. بدین صورت که برای خیس کردن حوله از آب داغ استفاده کنید و سپس آن را در کیسه ای قرار دهید. از کیسه گرم برای گرما درمانی و ماساژ استفاده کنید. اگر خیلی گرم است، کیسه را با حوله دیگری بپوشانید تا دما متعادل شود.

آب گرم درمانی

3. جلا دادن جواهرات و ظروف نقره

آیا می‌دانستید که می توانید از آبسردکن خود برای جلا دادن جواهرات خود استفاده کنید؟ ما معمولا بعد از مدتی متوجه می‌شویم که ظروف نقره‌ای كه خريده‌ایم تغییر رنگ می‌دهند و سیاه می‌شوند. اما به جای بردن آن به جواهرفروشی، می‌توانید آن‌ها را در خانه جلا دهید.

  • آب داغ را از آبسردکن در یک فنجان بریزید و آمونیاک را اضافه کنید.
  • اجازه دهید ظروف نقره/جواهرات به مدت 30 دقیقه خیس بخورند. وقتی آن را بیرون بیاورید، می‌بینید که مثل روز اول نو است!

تمیز کردن نقره با آب گرم و جوش شیرین

4. برای عطر

استفاده دیگر از آبسردکن بدین صورت است که آب داغ را به پات پوری (گل‌ها و میوه‌های خشک شده) اضافه کنید و متوجه خواهید شد که عطر آن بهتر می‌شود. این کار کاملا به شما کمک می‌کند که خانه شما بوی تازه و خوبی داشته باشد. هر زمان که وارد خانه خود شوید، عطر شما را در بر می‌گیرد.

پات پوری خوشبو

5. از بین بردن پوست میوه‌ها

می توانید از آبسردکن خود برای پاک کردن پوست گوجه فرنگی و هلو استفاده کنید. به سادگی آن‌ها را زیر آب داغ آبسردکن قرار دهید و سپس به سرعت آن‌ها را در آب سرد قرار دهید. این به لایه برداری آسان پوست میوه‌ها کمک می‌کند. شما نیازی به جوشاندن میوه ها و سبزیجات ندارید.

از بین بردن پوست میوه‌ها بدون چاقو

با تعمیر آبسردکن آشنا شوید و از بهترین خدمات آبسردکن‌ها/دسپنسرها، از جمله تعویض فیلتر آبسردکن، برخوردار شوید. خدمات ما به شما و شرکتتان کمک می‌کند تا به آب آشامیدنی تمیز و سالم دسترسی داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *